środa, 3 lipca 2013

Cavendish, Greipel i Sagan o V etapie

Wypowiedzi Marka Cavendisha, Petera Sagana i Andre Greipela po V etapie. 

Mark Cavendish (1 miejsce) - Jestem bardzo szczęśliwy z tego zwycięstwa. Zespół wykonał świetną pracę i wyprowadził mnie na jak najlepszej pozycji. Podczas podjazdów ochraniał mnie Jerome Pineau i udało się dojechać do Marsylii. Zespół zrobił wszystko co powinien abym mógł odnieść zwycięstwo. Wczoraj byliśmy sfrustrowani, że zabrakło nam tak mało do zwycięstwa. Dziś możemy świętować, morale w drużynie są dobre, a po dzisiejszym zwycięstwie wszyscy są pozytywnie nastawieni. 

Andre Greipel (4 miejsce) - Dzisiejszy wyścig był bardzo szybko i emocjonujący. Wszyscy kolarze Lotto dali z siebie wszystko aby dogonić uciekinierów. Na ostatnich dwóch kilometrach Adam Hansen jeszcze mocniej podkręcił tempo. Ostatni kilometr był bardzo chaotyczny. Musiałem na chwilę przyhamować przez co straciłam koło Grega Hendersona. To był pierwszy typowy finisz z peletonu i zespół wykonał świetną robotę.  Szkoda że nie wykorzystałem ich dobrej pracy. 

Peter Sagan (3 miejsce) - Cieszę się że nie uczestniczyłem w kraksach. Zdobyłem trochę punktów za trzecie miejsce i utrzymałem zieloną koszulkę więc dzień mogę zaliczyć do udanych. Miło jest nosić zieloną koszulkę ale chciałbym wygrać etap. Próbuje każdego dnia. Nie czuję się idealnie po kraksie, ale z każdym dniem jest lepiej. Mam nadzieję, że uda się wygrać etap w kolejnych dniach. Dzisiejszy finisz był szalony i niebezpieczny. Cavendish jest najlepszym sprinterem na świecie i nie jest łatwo z nim walczyć. Myślę że miałem dziś dobry finisz, nie straciłem zielonej koszulki więc jestem zadowolony. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz